6.2.13

Fitness: kanały Youtube i fitblogi, moje przyrządy do ćwiczeń


Hej :)

W poście o walce z cellulitem wspomniałam Wam, że bardzo ważne jest odpowiednie odżywianie i ruch. I o tym drugim dzisiaj chciałabym troszkę opowiedzieć :)

W czasie wakacji zaczęłam biegać (o czym pisałam TUTAJ), jednak w okresie zimowym zrobiłam sobie przerwę z biegami i powrócę do nich wiosną. 

Aktualnie ćwiczę w domowym zaciszu - staram się, aby było to chociaż pół godzinki dziennie ( oprócz niedzieli, które rezerwuję na odpoczynek i regenerację mięśni). 



Chciałabym Wam dzisiaj pokazać moje przyrządy do ćwiczeń, no i oczywiście co w ogóle ćwiczę ;) A oprócz tego na końcu posta znajdziecie kilka fit blogów, które polecam i sama często podczytuję :)


Na początek - jak wyglądają moje ćwiczenia:

Staram się urozmaicać treningi i praktycznie codziennie ćwiczę coś innego. Jeżeli jednego dnia wybrałam ćwiczenia cięższe i bardziej wymagające, następnego dnia stawiam na coś znacznie lżejszego :)


Ewy Chodakowskiej przedstawiać nikomu nie muszę, jej treningi są znane w całej blogosferze :) Sama Ewa jakoś do siebie mnie nie przekonuje, mówi monotonnie i sztucznie, a do tego macha rozwianymi włosami niczym rusałka. Jednakże samym ćwiczeniom (na razie) nie mam nic do zarzucenia. Aktualnie męczę płytę "szczupła w 4 tygodnie", a zawarte w niej ćwiczenia wykonuję zazwyczaj 2 razy w tygodniu.

Często podczas ćwiczeń towarzyszy mi kolejna znana w blogosferze osoba, a mianowicie- Jillian Michaels. Lubię jej treningi z serii 30 day shred, ale ze względu, że codzienne wykonywanie tych samych ćwiczeń byłoby dla mnie zbyt monotonne i szybko bym się zniechęciła, to wracam do nich co jakiś czas (1-2 w tygodniu).


foto:youtube.com



I na koniec moje dwa ostatnie youtubowe odkrycia. 

Zuzannę Light pewnie część z Was zna, ja jej treningi odkryłam zaledwie kilka dni temu.  Pojedynczy trening jest dość krótki (około 20 minut), ale za to bardzo intensywny - pot leje się strumieniami ;) Wszystkie ćwiczenia Zuzka wrzuca na youtube - jest w czym wybierać (kanał Zuzanny)

foto:youtube.com


Fitappy to kanał przesympatycznej Agnieszki mieszkającej w USA, znajdziecie tam ćwiczenia na różne partie mięśni, treningi cardio oraz porady dotyczące zdrowego odżywiania i diety :)


foto:youtube.com



Jakich sprzętów używam do ćwiczeń?


W swoim zbiorze posiadam piłkę gimnastyczną (o nietypowym podłużnym kształcie), taśmy do ćwiczeń, motylka, lub jak wolicie agrafkę (świetnie się sprawdza do ćwiczeń mięśni ud!) oraz ciężarki 1kg i 5kg.




Takie gadżety bardzo fajnie urozmaicają ćwiczenia, dzięki czemu nie ma mowy o nudzie i monotonnych treningach ;)




I na koniec, tak jak obiecywałam chciałabym podzielić się z Wami blogami, które sama bardzo lubię i chętnie czytam - są niezastąpionym źródłem inspiracji i motywacji (zwłaszcza patrząc na efekty przed i po)





Być idealną to blog 22-letniej Pauliny. Znajdziecie na nim posty o diecie, treningach, a także wpisy kosmetyczne. Mnóstwo cennych informacji i porad :)






Blog Niebieskoszarej polecała już kiedyś Viollet, zajrzałam i zostałam na dłużej :) Polecam!






Dzięki La fidze poznałam kanał Youtube Zuzanny :) Chociaż fitness bloga odkryłam całkiem nie dawno, to przeczytałam z zainteresowaniem wszystkie posty :) La Figa pisze o treningach, odżywianiu, walce z cellulitem i pielęgnacji ciała. Znajdziecie tam również mnóstwo motywacyjnych zdjęć metamorfoz :)



Jeśli znacie jakieś inne ciekawe blogi lub kanały Youtube 
o tematyce fitnessu i zdrowego odżywiania - koniecznie napiszcie :) 


Do usłyszenia!






17 komentarzy:

  1. Zuzka zabija mnie troszkę swoim akcentem. ;) Moja ulubienica to Jiliian. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po jakimś czasie przyzwyczaiłam się do jej akcentu i już nie zwracam na to uwagi ;)

      Usuń
  2. Trzeba dbac o siebie, a bez ćwiczeń ani rusz, w końcu wiosna idzie, trzeba sie jakos prezentować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zauważyłam, że takie treningi są dla mnie często zbyt męczące i do tego dość monotonne, przez co ciężko mi je wykonywać regularnie bo nie dość, że są nudne to potem jeszcze przez 2 godziny umieram i nie jestem w stanie funkcjonować. Dla mnie jak na razie najlepszy jest aerobik - mam kilka video z układami tanecznymi, różnymi ćwiczeniami w stylu aerobik i jak dla mnie są świetne - jestem w stanie wytrzymać te 40-50 minut ciągle w ruchu i jest to przyjemność - na koniec jestem spocona i zmęczona, ale nie aż tak, żeby mieć mroczki przed oczami i nie robi mi się niedobrze, jak to czasem bywało np. po ćwiczeniu z Zuzanną ;) Poza tym takie wygibasy sprawiają frajdę, wszystko odbywa się w rytm muzyki, jak dla mnie to idealna forma ruchu i nie muszę się do niej zmuszać, po prostu gdy tylko mam chwilę czasu, włączam video i ćwiczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię aerobik :) Swego czasu chodziłam regularnie na zajęcia z aerobiku do fitness clubu. Muszę sobie kupić jakąś fajną płytę z takimi ćwiczeniami, bo faktycznie sprawiają one sporo frajdy:)

      Usuń
  4. Ja ćwiczę z Chodakowską - skalpel 3xtyg. I zabawy hula-hop.
    Czasami dorzucam coś bardziej intensywnego - zumba :)
    Dodatkowo, dużo spaceruję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś spróbować zumby:D

      Usuń
  5. polecam cwiczenia z Mel B;jej 10-minutowe wypalanie miesni jest mega:)a po 15-minutowym wczorajszym trenngu cardio, nie moge ruszyc ramionami heh:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja lubię ćwiczyć z Ewką Ch. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje za to wyroznienie :) jest mi naprawde milo! sciskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyróżnienie w pełni zasłużone:))

      Usuń
  8. Fitappy jest super :) nie dość że pokazuje niesamowicie fajne rzeczy to na dodatek jest rzeczywiście przesympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. April, dzięki za tę kopalnię przydatnych linków!
    Z moją kondycją jest cienko, bardzo łatwo się męczę :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

TOP