23.4.12

Męskim okiem: 10 pomysłów na prezent dla faceta


Hej!:)

Pewnie nie raz zastanawiałyście się, co może być oryginalnym prezentem dla Waszego partnera, gdy zbliża się ku temu okazja? Ciuchy ciężko dobrać- mogą się nie spodobać i chłopak nie będzie ich nosił. To samo tyczy się książek i innych popularnych upominków. Dlatego też w tym poście postaram się Wam pomóc w znalezieniu fajnego prezentu, który może spodobać się Waszemu mężczyźnie :)


 
1.Diablo III

Każdy kto choć trochę lubi pograć w popularne gry rpg, polegające na wykonywaniu prostych misji, zbieraniu przedmiotów I rozwijaniu postaci, na pewno nie może się już doczekać premiery Diablo III. Gra oddana ma być wraz z dniem 15 maja, a wielu fanów (jak ja) od wielu miesięcy czyta zapowiedzi, ogląda wideo z gameplay’ami, zastanawia się, którą postacią zagra na początek. Wasz partner na pewno zarwie przy Diablo III nie jedną noc;)

foto: http://gry.gadzetomania.pl/

Cena: ok. 200zł
 


2. Hand-made

Czyli rzeczy zrobione przez Was własnoręcznie. Tutaj jedynym wymaganiem jest bogata wyobraźnia jak owy prezent wykonać, a także tematyka (nie ukrywam, że moja luba jest w tym mistrzynią). Głównie chodzi o uchwycenie jakiejś sytuacji, którą oboje pamiętacie, motyw z filmu, czy coś co Wasz partner naprawdę lubi, np. ulubiona drużyna sportowa, ulubiona gra komputerowa, postać z filmu/książki. Jak to wykorzystać? Wyszyć, wydrukować i wprasować w koszulkę, zaprojektować plakat, ulepić z modeliny:) 

foto:http://creoflick.net

Cena: w zależności od wykorzystanych materiałów.


 
3. Koszulka
 
Nie chodzi tu o zwyczajną koszulkę kupioną w sklepie. W miejscach zajmujących się drukiem, fotografią itp. można zlecić wykonanie koszulki w wybranym kolorze, z wybranym przez nas nadrukiem. Twój chłopak bardzo lubi jakiegoś „kwejka”, czy  „demotywatora”? Często powtarza cytat z jakiegoś filmu? To do dzieła!:) 

foto:http://www.cda.pl

Cena: ok. 40zł.


 
4. Wszystkie odcinki ulubionego serialu/anime

Każdy z nas ma swój ulubiony serial, który mógłby ciągle oglądać. Znalezienie w sklepie kompletnego wydania serialu lub anime graniczy z cudem, ale od czego jest Internet?  Tam już prędzej;) Są strony poświęcone chyba każdemu serialowi lub anime, nie trzeba nawet za dużo szukać (sam ciągle oglądam  bajki z dzieciństwa ;p). Oczywiście, skompletowanie wszystkich epizodów jest czasochłonne, więc lepiej zacząć gromadzić serial odpowiednio wcześniej. Potem wystarczy ładnie zapakować i gotowe;)

foto:http://network.lancsconnect.com

 Cena: Za nośniki danych.


 
5. Zdalnie sterowany helikopter/motorówka

Nawet jeśli Wasz partner jest nie wiadomo jak męski, dorosły i poważny, to tej zabawce na pewno się nie oprze. Helikopter sprawdzi się świetnie, jeśli macie dostęp do dużej, otwartej przestrzeni. Sterowanie nim przyniesie wtedy najwięcej radości. Motorówkę kupcie wówczas, gdy mieszkacie niedaleko jakiegoś stawu lub jeziora. Obie zabawki są dostępne z silnikami spalinowymi i elektrycznymi, te drugie są chyba tańsze. Gdzie je dostać? Ostatnio praktycznie w każdym większym centrum handlowym pojawiły się wysepki oferujące takie zabawki. 

foto:http://www.naszedzieci.pl

Cena: od 100zł.

 
6. Przygotowanie potrawy

Gastronomia ma to do siebie, że przepisy są pisane bardzo dokładnie i na ich postawie przygotowanie posiłku jest bardzo proste. Warto się zastanowić, co Wasz partner lubi zjeść i poszukać jakiegoś wyjątkowego wykonania tej potrawy. Reszta to ciekawy sposób podania, dobre wino i wspaniały wieczór z ukochaną osobą gotowy:) 

foto:http://www.zs2szczytno.pl

 Cena: za składniki do potrawy.


7. Perfumy

Powinny mieć taki zapach, żeby podobały się przede wszystkim Wam:) Myślę, że każdy facet dobiera perfumy nie pod siebie, lecz takie, żeby podobały się kobietom. W ten sposób będziecie miały pewność, że Wasz mężczyzna zawsze będzie pachniał „po Waszemu”:) Perfumy opiszę bardziej szczegółowo niedługo w kolejnym poście:) 

foto:http://www.bazarek.pl

Cenowo wygląda to różnie, tanimi dobrymi perfumami mogą być np. te z serii STR8, ok. 40zł za 100 ml. Perfumy wyższej klasy to wydatek około 300zł.


8. Kurs barmański

Świetna zabawa, mega doświadczenie i inne spojrzenie na „babskie” drinki. Kursy (te prostsze i te z certyfikatem) odbywają się w większych miastach, często pojawiają się w cenach promocyjnych na portalach typu groupon;) Poznamy tam wszelkie rodzaje alkoholi, nauczymy się podstaw tworzenia drinków , zasad obsługi sprzętu barmańskiego i wiele wiele więcej. Chyba każda z Was chciałaby, żeby Wasz partner serwował dla Was mohito, cosmopolitan i inne kolorowe drinki?:) 

foto:http://tablica.pl

Cena: od 290zł.


9. Sprzęt sportowy

W zależności od tego, jaki sport Wasz partner uprawia, możliwości jest naprawdę wiele, zarówno tych tańszych jak i droższych. Najpopularniejszym uprawianym sportem jest niewątpliwie piłka nożna. Oryginalne koszulki są stosunkowo drogie (ok. 150zł), ale wystarczy trochę przejrzeć aukcje na allegro i na pewno znajdziecie coś wyjątkowego, możliwe że oldschoolowego i dobranego pod Wasz gust. 

Zestaw getry+ochraniacze to tania i fajna opcja, dobra na każdą okazję. To samo tyczy się sprzętu bramkarskiego- dobre jakościowo rękawice można dostać już za 30zł:) 

foto:http://www.sporttime.pl/


Koszykówka wydaje się już nieco droższym sportem, ale znowu strona aukcyjna ratuje sytuację. Myślę, że każdy fan koszykówki ucieszy się na widok klasycznej koszulki Michaela Jordana, Magica Johnsona lub innych legendarnych graczy. Prócz koszulek dostępne są frotki na czoło i nadgarstki, a także armsleeve’y, które nie mają służyć tylko dekoracyjnie! Ceny zaczynają się od 30zł.

Warto wymienić również piłki do każdego sportu, te do footballu (np. firmy Nike) kosztują od 40zł, ja osobiście szukałbym tych starszych modeli. Są trudniej dostępne, ale dadzą więcej frajdy z gry:)


10. Wypad na gokarty

Ciężko znaleźć mężczyznę, który nie lubi prowadzić auta, nie ponosi go czasem wyobraźnia na drodze i jeździ trochę bardziej agresywnie. Torów gokartowych jest bardzo dużo, kwestia tylko wyboru, który jest najfajniejszy, a sprzęt nie jest zaniedbany. Jazda na gokartach to czysta przyjemność, można tam robić praktycznie wszystko, a ściganie się dostarczy choć odrobinę adrenaliny jaką czują zawodnicy ścigający się na co dzień:) Warto poszukać promocji na „grouponach”- pojawiają się dość często i cała atrakcja wynosi niewiele. 

foto:http://www.konstancin24.eu

Cena regularna: ok. 40zł za 15min jazdy.



Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem :) 

Do usłyszenia wkrótce!

M.

21 komentarzy:

  1. Fajne, jestem kobietą, ale większość spodobałaby się również mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Diablo 3 i gokarty to ja chcę!! ;DD
    Ale perfumy to dobry pomysł lub coś do ubrania ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gokarty, to bardzo fajny pomysł :] Pewnie większości facet by się spodobało :) Ostatnio sprawiłam mojemu facetowi skrzynkę na narzędzia - bał zachwycony, bo rok temu wyprowadził się od rodziców i dopiero kompletuje swój niezbędnik majsterkowicza :D

    Dopóki do pracy chodził w garniturze, to sprawdził się też czarny krawat - pomiędzy klasycznym a śledzikiem (bardzo taki chciał, ale większość była zbyt błyszcząca) i spinki do mankietów - wiadomo, wszystko raczej jednorazowe, ale na szczęście trafione - najlepiej celować w proste, klasyczne wzory i kolory.

    Sprawdziły się szklanki do whiskey (samej z lodem, prawdziwe męskie i ciężkie szklanki) i dwupak Iron Mana. Nietypowa lampka nocna też zdała egzamin :D

    Moim zdaniem swojego partnera trzeba przede wszystkim słuchać - w ten sposób sam nieświadomie podrzuci nam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednorazowe w sensie, że jednorazowe pomysły :D Bo na co komu 15 par spinek, 12 podobnych krawatów itp

      Usuń
  4. super post, akurat muszę coś mojemu kupić na urodziny :)) od siebie dodam, że kupiłam mojemu na gwiazdkę kupon na jazdę 6 samochodami sportowymi (ferrari, audi r8, porsche i jeszcze coś tam) i usłyszałam, że to najlepszy prezent EVER! :)) Teraz planuję mu kupić porządną koszulę hilfingera, którą sobie kiedyś upatrzył. A oprócz tego dostawał i cieszył się z :
    - gry na xboxa (PES, FIFA)
    - ugotowanych pyszności (np. placek po zbójnicku :))
    - bielizny dla mnie.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. kilka z powyższych stosuję/ stosowałam :D
    łatwo nie jest to fakt
    ja jeszcze dopisałałabym jakiś zegarek, kindla i książki

    OdpowiedzUsuń
  6. mój facet grał w weekend w wersję beta Diablo III i powiedział, że się zawiódł i nie chce pełnej, oryginalnej wersji ;)
    od siebie dodam prezenty, które kupiłam i które się sprawdziły:
    - Kindle
    - kubek termiczny
    - książki fantasy
    - zamiast kursu barmańskiego książka z przepisami na drinki i domowy zestaw barmański
    - torba na laptopa

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, lista mojego mężczyzny wyglądałaby inaczej :-)
    I mężczyzna musi się dobrze czuc w perfumach, które nosi. Tak samo jak kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne pomysły, na pewno w przyszłości wykorzystam któryś z nich, szczególnie spodobały mi się gokarty ;) Czekam na więcej postów z tej męskiej serii, fajnie dowiadywać się, jak na niektóre sprawy patrzą faceci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O Diablo słyszę już od jakiegoś czasu ;) Ponadto wszystkie ruchome sprzęty w stylu helikopterki też są mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście niektóre z tych pomysłów są godne uwagi :) Dzięki za wskazówki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój luby ma niedługo urodziny i chyba dostanie książkę Wołoszańskiego. Niech ma i się cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pomysły, i przydatna zakładka- oby się rozwijała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcesz zaskoczyć swojego faceta? Prezent nietuzinkowy i wyjątkowy to przejażdżka sportowym autem po torze, nawet jeśli facet nie jest fanem motoryzacji to i tak będzie zachwycony. Ta adrenalina i prędkość zdziała cuda. Przejazd dowolnym autem sportowym i to przystępnych cenach na http://devil-cars.pl na stronie znajdziesz wszystkie potrzebne informacje

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro już mowa o gokartach, to warto dodać też bardziej hardkorowe prezenty z branży moto :-) Jak chociażby jazda Ferrari z Autoprezent.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Popieram moją przedmówczynię. Ja swojemu narzeczonemu ostatnio sprezentowałam taki kupon na przejazd sportową bryką... tylk oto akurat nie było Ferrari, a Nissan GTR. Podobało mu się baaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupuję mojemu mężczyźnie zawsze jakiś dobrej jakości krawat, koszulę, spinki do mankietów itp. Lubi się elegancko ubierać i zawsze sprawia mu to przyjemność. Ze sklepu Grand Moda Męska zawsze wychodzę obładowana ;) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły :) Ja zazwyczaj kupuję mojemu facetowi ubrania na prezent. Nie lubi chodzić po galeriach, wiec zawsze jest zadowolony z tego co dostaje. Interesuje się tez tematami patriotycznymi, wiec pomyślalam o czymś w tym guście. Moze znajdę jakieś ciekawe bluzy patriotyczne męskie? Myślicie, że to spoko pomysł?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz:)

TOP